Strategia biznesowa jest podstawą zaplanowanego, długofalowego rozwoju każdej spółki. Określenie wizji rozwoju i wyznaczenie konkretnych celów, które powinny zostać osiągnięte w długoterminowym horyzoncie, to fundament do budowy silnej, konkurencyjnej pozycji rynkowej i pozyskiwania przez spółkę partnerów do jej realizacji – klientów, najlepszych dostawców, menedżerów i pracowników.
Planowanie strategiczne jest niezbędne między innymi wtedy, gdy firma myśli o ekspansji – zmianach w modelu biznesowym, zwiększaniu skali działalności na rynku krajowym lub wyjściu na rynki zagraniczne. Z drugiej strony, w dobie coraz silniejszej konkurencji atrakcyjne i klarowne formułowanie celów jest konieczne, aby wygrać rynkową rywalizację.
Profesjonalne doradztwo strategiczne doświadczonych ekspertów pomaga stworzyć albo zoptymalizować strategię, określić niezbędne zmiany w procesach firmowych, a także ukierunkować organizację, wyznaczając jej działania. W rezultacie spółka zyskuje szansę na osiągnięcie kluczowych celów.
Doradztwo strategiczne – zakres naszego wsparcia
W NOBILI PARTNERS oferujemy spółkom kompleksowe doradztwo strategiczne – od tworzenia modeli, strategii, przez wsparcie w strategicznym zarządzaniu jej wdrożeniem, aż po komunikację strategii na zewnątrz i do wewnątrz organizacji.
Pomagamy tworzyć strategie i długofalowe plany, określające cele i kierunki działania, a także alokację zasobów (np. ludzkich, czasowych i finansowych) koniecznych dla realizacji zdefiniowanej misji i ambicji spółki. W procesie przygotowania strategii bierzemy pod uwagę wszystkie kluczowe elementy zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Analizujemy otoczenie biznesowe, w tym szanse (możliwości rozwojowe) i ryzyka.
Co zyskujesz na współpracy z nami?
– Szyte na miarę strategie pozwalające osiągać wymierne wyniki i podejmować właściwe decyzje biznesowe.
– Określenie kluczowych celów dla organizacji i uporządkowanie procesów zarządczych w organizacji.
– Sprawność w opracowaniu strategii, wynikająca z doświadczenia naszych ekspertów i konsultantów.
Niezależnie od punktu wyjścia i przyświecającej przedsiębiorcy motywacji, każda firma staje przed wyzwaniem stworzenia bądź rewizji modelu biznesowego ...
Sprzeczność interesów bywa źródłem konfliktów, które określa się jako tzw. spory korporacyjne ...