Aktualności

Komunikacja spółki giełdowej w dobie COVID-19. Artykuł w „Business Insiderze”

W portalu „Business Insider” ukazał się artykuł pt. „Koronaraporty na polskiej giełdzie. Firmy muszą uważać w czasie pandemii na każde słowo”.

Jego autorzy – Piotr Bieżuński, prezes NOBILI PARTNERS i prof. Szymon Pawelec z Kancelarii Adwokackiej Szymon Pawelec – pochylają się nad problematyką komunikacji giełdowych spółek i działań insiderów w dobie pandemii COVID-19.

Autorzy wskazują, że czas podwyższonego ryzyka wymaga jeszcze większej dbałości o to, co i jak spółki komunikują. Dają przy tym kilka rad szefom i radom nadzorczym spółek oraz zwracają uwagę na kluczowe elementy komunikacji z rynkiem.

Inspiracją do napisania artykułu było badanie NOBILI PARTNERS przeprowadzone w związku pandemią.

Cały artykuł można przeczytać tutaj.