Wprowadzenie na polski rynek jednego z europejskich liderów w branży FINTECH

Nasz klient, brytyjska firma z listy „50 fastest growing fintech in Europe”, postanowił podbić polski rynek rozliczeń B2B. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy z NOBILI PARNERS były referencje kluczowego menedżera klienta, który wcześniej korzystał z naszych usług zarządzając inną firmą. Rego rekomendacja wskazywała na nasze wysokie zaangażowanie, dowożenie i szerokie spojrzenie na powierzony nam projekt.

Zlecono nam zadanie szybkiego zbudowania rozpoznawalności marki klienta w Polsce, zbudowania stałej obecności jego przedstawicieli w mediach tradycyjnych i nowoczesnych oraz wspierania w komunikacji nowoczesnych usług finansowych.

Rozpoczynając współpracę nakłoniliśmy naszego klienta, aby strategia komunikacji uwzględniała różnice pomiędzy rynku polskim a brytyjskim.

Kluczowe zadania NOBILI

Wyzwaniem było znalezienie różnorodnych kontekstów komunikacyjnych, które pozwoliłyby na konkurowanie o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych naszego klienta z innymi instytucjami finansowymi o ugruntowanej pozycji oraz nawiązanie relacji z dziennikarzami i key opinion leaderami w dosyć wąskim segmencie jakim są usługi finansowe BtoB.

Punktem wyjścia było przygotowanie strategii działań, a także połączenie kompetencji umożliwiających na wysokim poziomie w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, content marketing, relacje z mediami oraz expert positioning (pozycjonowanie analityków firmy).

Efekty współpracy z nami:

Od czasu nawiązania współpracy, wsparliśmy naszego klienta przy premierach kolejnych produktów finansowych. Stałe dostarczanie mediom wysokiej jakości treści pozwoliło na wygenerowanie ponad 8.000 publikacji w kluczowych mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Działaniom w mediach towarzyszyło aktywne budowanie marki naszego klientów w środowisku influencerów oraz ekspertów, którzy na co dzień pracujących na rynku finansowy. Dodatkowo przedstawiciele naszego klienta pojawiają się na kluczowych kongresach i wydarzeniach biznesowych w Polsce w charakterze prelegentów.

Wprowadzenie na polski rynek jednego z europejskich liderów w branży FINTECH

Nasz klient, brytyjska firma z listy „50 fastest growing fintech in Europe”, postanowił podbić polski rynek rozliczeń B2B. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy z NOBILI PARNERS były referencje kluczowego menedżera klienta, który wcześniej korzystał z naszych usług zarządzając inną firmą. Rego rekomendacja wskazywała na nasze wysokie zaangażowanie, dowożenie i szerokie spojrzenie na powierzony nam projekt.

Zlecono nam zadanie szybkiego zbudowania rozpoznawalności marki klienta w Polsce, zbudowania stałej obecności jego przedstawicieli w mediach tradycyjnych i nowoczesnych oraz wspierania w komunikacji nowoczesnych usług finansowych.

Rozpoczynając współpracę nakłoniliśmy naszego klienta, aby strategia komunikacji uwzględniała różnice pomiędzy rynku polskim a brytyjskim.

Kluczowe zadania NOBILI

Wyzwaniem było znalezienie różnorodnych kontekstów komunikacyjnych, które pozwoliłyby na konkurowanie o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych naszego klienta z innymi instytucjami finansowymi o ugruntowanej pozycji oraz nawiązanie relacji z dziennikarzami i key opinion leaderami w dosyć wąskim segmencie jakim są usługi finansowe BtoB.

Punktem wyjścia było przygotowanie strategii działań, a także połączenie kompetencji umożliwiających na wysokim poziomie w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, content marketing, relacje z mediami oraz expert positioning (pozycjonowanie analityków firmy).

Efekty współpracy z nami:

Od czasu nawiązania współpracy, wsparliśmy naszego klienta przy premierach kolejnych produktów finansowych. Stałe dostarczanie mediom wysokiej jakości treści pozwoliło na wygenerowanie ponad 8.000 publikacji w kluczowych mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Działaniom w mediach towarzyszyło aktywne budowanie marki naszego klientów w środowisku influencerów oraz ekspertów, którzy na co dzień pracujących na rynku finansowy. Dodatkowo przedstawiciele naszego klienta pojawiają się na kluczowych kongresach i wydarzeniach biznesowych w Polsce w charakterze prelegentów.

Wprowadzenie na polski rynek jednego z europejskich liderów w branży FINTECH

Nasz klient, brytyjska firma z listy „50 fastest growing fintech in Europe”, postanowił podbić polski rynek rozliczeń B2B. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy z NOBILI PARNERS były referencje kluczowego menedżera klienta, który wcześniej korzystał z naszych usług zarządzając inną firmą. Rego rekomendacja wskazywała na nasze wysokie zaangażowanie, dowożenie i szerokie spojrzenie na powierzony nam projekt.

Zlecono nam zadanie szybkiego zbudowania rozpoznawalności marki klienta w Polsce, zbudowania stałej obecności jego przedstawicieli w mediach tradycyjnych i nowoczesnych oraz wspierania w komunikacji nowoczesnych usług finansowych.

Rozpoczynając współpracę nakłoniliśmy naszego klienta, aby strategia komunikacji uwzględniała różnice pomiędzy rynku polskim a brytyjskim.

Kluczowe zadania NOBILI

Wyzwaniem było znalezienie różnorodnych kontekstów komunikacyjnych, które pozwoliłyby na konkurowanie o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych naszego klienta z innymi instytucjami finansowymi o ugruntowanej pozycji oraz nawiązanie relacji z dziennikarzami i key opinion leaderami w dosyć wąskim segmencie jakim są usługi finansowe BtoB.

Punktem wyjścia było przygotowanie strategii działań, a także połączenie kompetencji umożliwiających na wysokim poziomie w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, content marketing, relacje z mediami oraz expert positioning (pozycjonowanie analityków firmy).

Efekty współpracy z nami:

Od czasu nawiązania współpracy, wsparliśmy naszego klienta przy premierach kolejnych produktów finansowych. Stałe dostarczanie mediom wysokiej jakości treści pozwoliło na wygenerowanie ponad 8.000 publikacji w kluczowych mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Działaniom w mediach towarzyszyło aktywne budowanie marki naszego klientów w środowisku influencerów oraz ekspertów, którzy na co dzień pracujących na rynku finansowy. Dodatkowo przedstawiciele naszego klienta pojawiają się na kluczowych kongresach i wydarzeniach biznesowych w Polsce w charakterze prelegentów.

Wprowadzenie na polski rynek jednego z europejskich liderów w branży FINTECH

Nasz klient, brytyjska firma z listy „50 fastest growing fintech in Europe”, postanowił podbić polski rynek rozliczeń B2B. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy z NOBILI PARNERS były referencje kluczowego menedżera klienta, który wcześniej korzystał z naszych usług zarządzając inną firmą. Rego rekomendacja wskazywała na nasze wysokie zaangażowanie, dowożenie i szerokie spojrzenie na powierzony nam projekt.

Zlecono nam zadanie szybkiego zbudowania rozpoznawalności marki klienta w Polsce, zbudowania stałej obecności jego przedstawicieli w mediach tradycyjnych i nowoczesnych oraz wspierania w komunikacji nowoczesnych usług finansowych.

Rozpoczynając współpracę nakłoniliśmy naszego klienta, aby strategia komunikacji uwzględniała różnice pomiędzy rynku polskim a brytyjskim.

Kluczowe zadania NOBILI

Wyzwaniem było znalezienie różnorodnych kontekstów komunikacyjnych, które pozwoliłyby na konkurowanie o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych naszego klienta z innymi instytucjami finansowymi o ugruntowanej pozycji oraz nawiązanie relacji z dziennikarzami i key opinion leaderami w dosyć wąskim segmencie jakim są usługi finansowe BtoB.

Punktem wyjścia było przygotowanie strategii działań, a także połączenie kompetencji umożliwiających na wysokim poziomie w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, content marketing, relacje z mediami oraz expert positioning (pozycjonowanie analityków firmy).

Efekty współpracy z nami:

Od czasu nawiązania współpracy, wsparliśmy naszego klienta przy premierach kolejnych produktów finansowych. Stałe dostarczanie mediom wysokiej jakości treści pozwoliło na wygenerowanie ponad 8.000 publikacji w kluczowych mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Działaniom w mediach towarzyszyło aktywne budowanie marki naszego klientów w środowisku influencerów oraz ekspertów, którzy na co dzień pracujących na rynku finansowy. Dodatkowo przedstawiciele naszego klienta pojawiają się na kluczowych kongresach i wydarzeniach biznesowych w Polsce w charakterze prelegentów.

Wprowadzenie na polski rynek jednego z europejskich liderów w branży FINTECH

Nasz klient, brytyjska firma z listy „50 fastest growing fintech in Europe”, postanowił podbić polski rynek rozliczeń B2B. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy z NOBILI PARNERS były referencje kluczowego menedżera klienta, który wcześniej korzystał z naszych usług zarządzając inną firmą. Rego rekomendacja wskazywała na nasze wysokie zaangażowanie, dowożenie i szerokie spojrzenie na powierzony nam projekt.

Zlecono nam zadanie szybkiego zbudowania rozpoznawalności marki klienta w Polsce, zbudowania stałej obecności jego przedstawicieli w mediach tradycyjnych i nowoczesnych oraz wspierania w komunikacji nowoczesnych usług finansowych.

Rozpoczynając współpracę nakłoniliśmy naszego klienta, aby strategia komunikacji uwzględniała różnice pomiędzy rynku polskim a brytyjskim.

Kluczowe zadania NOBILI

Wyzwaniem było znalezienie różnorodnych kontekstów komunikacyjnych, które pozwoliłyby na konkurowanie o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych naszego klienta z innymi instytucjami finansowymi o ugruntowanej pozycji oraz nawiązanie relacji z dziennikarzami i key opinion leaderami w dosyć wąskim segmencie jakim są usługi finansowe BtoB.

Punktem wyjścia było przygotowanie strategii działań, a także połączenie kompetencji umożliwiających na wysokim poziomie w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, content marketing, relacje z mediami oraz expert positioning (pozycjonowanie analityków firmy).

Efekty współpracy z nami:

Od czasu nawiązania współpracy, wsparliśmy naszego klienta przy premierach kolejnych produktów finansowych. Stałe dostarczanie mediom wysokiej jakości treści pozwoliło na wygenerowanie ponad 8.000 publikacji w kluczowych mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Działaniom w mediach towarzyszyło aktywne budowanie marki naszego klientów w środowisku influencerów oraz ekspertów, którzy na co dzień pracujących na rynku finansowy. Dodatkowo przedstawiciele naszego klienta pojawiają się na kluczowych kongresach i wydarzeniach biznesowych w Polsce w charakterze prelegentów.